Saving

Friday 28 June 2013

Shopping Raya dekat Sogo ada Sales!

Salam sayang untuk semua dari saya. Time ada sales baru la best nak menyopping raya betul tak? harga memang kaw2 murah, selain murah boleh bergaya pada hari raya nanti jimat dan puas hati.

Selalu kalau saya shopping memang ada timenya seperti ini lah, SALES, MEGA SALE. Sebab tu la saya suka jadi Member tak kira Member Avon, Member Tuppeware sekalipun sebab boleh dapat harga 2-3 kali ganda murah tau.


Siapa yang ada  boleh Renew kepada S Card Sogo bagi yang tak der daftar la sekarang, memang berbaloi bagi yang suka nyopping. jangan ingat ala shopping sekali sekala je kat sogo tu! ingat kadang-kadang sekali sekala tu pun dapat point dan boleh tukar dengan macam-macam tau.


Siapa yang belum ada! apa lagi masih sempat nak buat, tarikh sampai 6 july ni. Lepas jadi ahli terus dapat reward 200 point, Renew terus untuk 2 tahun baru RM24. Macam-macam SOGO buat Promosi pi la tengok kat  Facebook Sogo

Member Sales Day 5 & 6, Jumaat dan Sabtu 9am-11pm.

Barangan baby dan Kasut serta baju pun ada
Girl, mama, mummy, adik kakak semua suka kalau bab-bab melawa ni kan.
Kalau nak tengok apa yang nak di Shopping kan tengok kat Cataloge Raya macam- macam ada. Apa lagi cepat la jadi Member boleh kita nyopping nanti. 


selalunya perempuan yang banyak kad-kad Ahli ni, kembung dompet dengan kad hihiih, seperti, Kad Jusco, Sogo, Avon, Tuppeware, Kaum Adam ada juga ke? 

No comments: