Saving

Wednesday 19 June 2013

Doa Mensyukuri Nikmat Allah ( Allah Ya Rahman Ya Rahim )

Maksudnya :- 

Wahai Tuhanku, Ilhamkanlah aku supaya tetap bersyukur akan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepada ku dan ibu bapaku dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau Redhai. Dan jadikanlah sifat-sifat kebaikan meresap masuk kedalam jiwa zuriat keturunanku. Sesungguhnya aku bertaubat kepaMU dan sesungguhnya aku dari orang-orang Islam yang <tunduk dan patuh kepadamu>.

Alhamdulillah, Syukur kerana saya masih bernafas dimuka bumi mu ini Ya. Allah. Selain Perbuatan dalam mencari keredhaan Allah jangan lah kita kedekut untuk memberi rasa terima kasih dan syukur dengan nikmat yang kita dapat selama ini. Allah sememang Ya Rahman Ya Rahim.

Saya ambil petikan dari Doa Mustajab terbitan S.A.AL-Habshee Sdn.Bhd.




No comments: