Saving

Thursday 13 June 2013

Damai Abadi dan Damai Di Hati



Tajuk Damai Abadi dan Damai Di Hati merupakan garapan dan tulisan saya secara bersahaja mencoretkan tentang "HATI". Hati kita kebiasaan akan merasa suatu detik yang sukar untuk diterjemahkan dengan kata-kat mahupun ulahan secara terbuka.


Keluh dan Kesah yang saya coretkan di atas Note banyak membantu saya cuba unutk mengerti apa itu Damai Abadi. Jika kita dapat Damai Abadi itu maka Damai Di hati pasti aka menjelma dalam hidup kita.

Sesiapa yang sudi berkongsi dengan saya tentang penulisan puisi, cerpen mahupun pantun. boleh sharing kepada saya. Mana tahu masing-masing mempunyai bakat tepemdam. Please not Hesitate to email saya k.

2 comments:

Nur Zulaikha said...

singgah sini jugak..salam ukhuwah :D
puisi sendiri?

Unknown said...

Salam Ukhuwan kembali Nur. Hihhii, idea tiba2 mai. saya hentam je. Nur ada Sajak, puisi atau apa-apa boleh sharing caring marig hiihi.